Hogyan gyűjts hírlevél feliratkozókat a Facebook-on?

Szerző: | 2023. jan 25 | 0 hozzászólás

Feliratkozókat gyűjtenél? A weboldalad lehetőségeit már kimaxoltad? Mutatjuk hogyan tudsz további feliratkozókat gyűjteni a Facebook segítségével!

Ha ezeket még nem tudod, aggodalomra semmi ok, ajánljuk figyelmedbe E-mail marketing kurzusunkat, ahol többek között erről is szó lesz.

Ha rögtön hírlevél küldő rendszert is megismernél hozzá, nézd meg csomagajánlatunkat, és legyen a két tananyag kedvezőbb áron a tied!

1. Facebook oldalad leírása

Ezt mondani sem kell, de a Facebook oldalad bemutatkozó részébe nyugodtan írd be, hol tudnak a rendszeres hírleveledre feliratkozni az érdeklődők. Nem fáj, nem kér kenyeret, mégis egy plusz opció, ahol felhívhatod rá a figyelmet.

2. Bejegyzések: posztok és sztorik

Higítsd a tartalmadat olyan információval, hogy hol tudnak feliratkozni hírleveledre a követőid. Akár kínálj nekik csalit, azaz ingynesen (tan)anyagot, e-book-ot, kupont, kedvezményt, bármit. A posztjaidba, sztorijaidba illeszd be a linket, hol tudját megadni e-mail címüket!

3. Facebook Live események

Ha szoktál élőzni, akkor ez egy kiváló alkalom, hogy a bejelentkezéseid során megragadd a lehetőséget, és szólj a hallgatóknak, iratkozzanak fel hírleveledre. Akár valamilyen extra hírlevélsorozatra, amit csak a Live hallgatóid kapnak meg. Légy kreatív és ragadj meg minden lehetőséget!

4. Kampányt is indíthatsz

Használj hirdetéseket, a Facebook Lead Ads segítségével lead-formokat készíthetsz, amelyeket a hirdetéseidben meg tudsz jeleníteni. A lead-formokban a felhasználók adataikat adhatják meg, így könnyen gyűjthetsz feliratkozókat.

5. Művelet gomb használata

A borítóképed alatt található gombot tetszés szerint tudod módosítani az alábbi helyen:

 

A „menüsor” mellett jobb oldalon a 3 kis pontra kattintva a lenyíló menüből válaszd a „Műveletgomb beállítása” opciót. Ezen belül különböző lehetőségekből választhatsz. Mi a ‘Regisztráció’-t alkalmazzuk, és ott egy olyan landing url-t adtunk meg, ami egy olyan oldalra visz, ahol ingyenes tartalmat adunk e-mail címért cserébe. De nyugodtan nézd végig, hogy milyen lehetőségek vannak, és válaszd a számodra legmegfelelőbbet!

Ha tetszett a bejegyzés, nézd meg videótanfolyamainkat:

  • E-BOOK: Facebook és Insta posztok – gyorsan, egyszerűen, tervezetten

    2.990 Ft
    Kosárba teszem
  • E-mail marketing

    14.990 Ft
    Kosárba teszem
  • Akció!

    Hírlevél – elmélet és gyakorlat

    22.390 Ft
    Kosárba teszem
  • MailChimp kurzus

    16.990 Ft
    Kosárba teszem

Olvass többet:

Mi az újdonság most a TikTokon?

Mi az újdonság most a TikTokon?

Röviden: A legdinamikusabban fejlődő social média felületen októberben ismét sok újdonsággal találkozhattatok! Változások a leírásokban, a fotókat is felhasználóbarátabb üzemmódben kezeli a felület – ÉS itt a TikTok Now. Miért fontos számukra a fejlődés? A ti...

bővebben
Hogyan állíts össze könnyen, egyszerűen egy hatékony hírlevelet?

Hogyan állíts össze könnyen, egyszerűen egy hatékony hírlevelet?

Ha mikrovállalkozó vagy, esetleg KKV-t vezetsz, vagy marketingesként dolgozol és szeretnéd TE magad, külső segítség nélkül kipróbálni, hogyan tudsz az arculati elemeid, fókuszált üzeneteid segítségével a célcsoportodnak megfelelő hírlevelet létrehozni, akkor ez a bejegyzés NEKED szól!

bővebben