Mi az újdonság most a TikTokon?

Röviden: A legdinamikusabban fejlődő social média felületen októberben ismét sok újdonsággal találkozhattatok! Változások a leírásokban, a fotókat is felhasználóbarátabb üzemmódben kezeli a felület – ÉS itt a TikTok Now. Miért fontos számukra a fejlődés? A ti igényeitekhez akarnak igazodni 😉
Hosszabb leírások
A legutóbbi fejlesztések közül a leírások karakterszámának megnövelésére nagyon vártak a kontentgyártók, hiszen az eddigi 300 karakteres limit rendkívül lekorlátozta a rendelkezésére álló információközlés lehetőségét.
A legújabb fejlesztésnek köszönhetően mára már 2200 karakteres leírás írható a videók alá, mely jelentős növekedést jelent a eddigiekhez képest. Ezzel megnyílik a lehetőség esetleges blogszerű bejegyzések készítésére is amely már az Instagramon nagy sikert aratott az elmúlt időben.
Fotó mód
A TikTok fő profilja mindig is a rövidformátumú videók voltak, azonban a legjelentősebb változás, amit már a tartalomfogyasztók is észrevehettek, az a platformon megjelenő fotó mód. Ez az új funkció lehetővé teszi azt, hogy képeket töltsünk fel és ezt lapozható módon a néző saját belátása és tempója szerint nézhesse és élvezhesse a magas minőségű képekből összeállított tartalmat.
TikTok Now
Egyediségének köszönhetően a BeReal applikáció mára már hazánkban is rendkívül nagy népszerűségre tett szert, erre pedig a TikTok gyorsan és célzottan reagált, kifejlesztett egy saját alkalmazást, a TikTok Now-t.
Olvass többet:
Hogyan gyűjts hírlevél feliratkozókat a Facebook-on?
Feliratkozókat gyűjtenél? A weboldalad lehetőségeit már kimaxoltad? Mutatjuk hogyan tudsz további feliratkozókat gyűjteni a Facebook segítségével!
5 WordPress plugin amit nem hagyhatsz figyelmen kívül a karácsonyi boom előtt!
Szeretnéd, ha jobban kötődnének hozzád a követőid, vásárlóid? Mutatunk pár érdekes WordPress plugint, widgetet amivel ezt megteheted!
Hogyan állíts össze könnyen, egyszerűen egy hatékony hírlevelet?
Ha mikrovállalkozó vagy, esetleg KKV-t vezetsz, vagy marketingesként dolgozol és szeretnéd TE magad, külső segítség nélkül kipróbálni, hogyan tudsz az arculati elemeid, fókuszált üzeneteid segítségével a célcsoportodnak megfelelő hírlevelet létrehozni, akkor ez a bejegyzés NEKED szól!