Mi az újdonság most a TikTokon?
Röviden: A legdinamikusabban fejlődő social média felületen októberben ismét sok újdonsággal találkozhattatok! Változások a leírásokban, a fotókat is felhasználóbarátabb üzemmódben kezeli a felület – ÉS itt a TikTok Now. Miért fontos számukra a fejlődés? A ti igényeitekhez akarnak igazodni 😉
Hosszabb leírások
A legutóbbi fejlesztések közül a leírások karakterszámának megnövelésére nagyon vártak a kontentgyártók, hiszen az eddigi 300 karakteres limit rendkívül lekorlátozta a rendelkezésére álló információközlés lehetőségét.
A legújabb fejlesztésnek köszönhetően mára már 2200 karakteres leírás írható a videók alá, mely jelentős növekedést jelent a eddigiekhez képest. Ezzel megnyílik a lehetőség esetleges blogszerű bejegyzések készítésére is amely már az Instagramon nagy sikert aratott az elmúlt időben.
Fotó mód
A TikTok fő profilja mindig is a rövidformátumú videók voltak, azonban a legjelentősebb változás, amit már a tartalomfogyasztók is észrevehettek, az a platformon megjelenő fotó mód. Ez az új funkció lehetővé teszi azt, hogy képeket töltsünk fel és ezt lapozható módon a néző saját belátása és tempója szerint nézhesse és élvezhesse a magas minőségű képekből összeállított tartalmat.
TikTok Now
Egyediségének köszönhetően a BeReal applikáció mára már hazánkban is rendkívül nagy népszerűségre tett szert, erre pedig a TikTok gyorsan és célzottan reagált, kifejlesztett egy saját alkalmazást, a TikTok Now-t.
Olvass többet:
Hírlevél statisztikák a nagyvilágból
Biztos felmerült már benned a kérdés, hogy vajon az e-mail marketing kifizetődő stratégia-e? A válasz: IGEN!
Hogyan szabd személyre leveleidet? 14 trükk, ami működik!
Lehet, hogy bizonyos mértékig már bevezetted az e-mailek személyre szabását, például az ügyfeleid nevén szólításával, de ezt tovább is lehet fokozni. Megmutatjuk, hogyan!
Elindultunk!
Örömmel értesítünk mindenkit, hogy a Marketing Tanoda a mai napon hivatalosan is elindult! Online kurzusok, mindenkinek.