Hírlevél statisztikák a nagyvilágból
Biztos felmerült már benned a kérdés, hogy vajon az e-mail marketing kifizetődő stratégia-e? A válasz: IGEN!
De ezeken a módszereken túl létezik egy olyan eszköz, amely már régóta velünk van. Kicsit mostohagyermekként tekintünk rá, holott az egyik, ha nem a leghatékonyabb üzenetküldési csatornáról beszélünk – az e-mailről.
Ha bizonytalan vagy a hírlevél erejét illetően, akkor ajánljuk figyelmedbe a 2021-es év legkiemelkedőbb adatait:
- Naponta 4 milliárd e-mail felhasználó van.
- A pandémáia óta a kereskedők több mint 40%-a csökkentette az e-mail marketing költségvetését.
- A kisvállalkozások 64%-a e-mail marketinget használ ügyfeleik eléréséhez.
- Majdnem minden ötödik e-mail kampány nincs mobileszközökre optimalizálva.
- A szegmentált kampányokat használók akár 760%-os bevételnövekedést is észlelnek.
- A kereskedők 35%-a hetente 3-5 e-mailt küld ügyfeleinek.
- A kereskedők 78%-a növekedést vélt felfedezni az e-mailek iránti elköteleződés terén az elmúlt 12 hónapban.
- 5-ből 4 marketinges szívesebben mond le a közösségi médiáról, mint az e-mail marketingről.
- A kiskereskedelmi, e-kereskedelmi, valamint fogyasztási cikkeket és szolgáltatásokat nyújtó cégek 20%-a nem, származás vagy etnikai hovatartozás alapján személyre szabja az e-maileket.
- A baby boomerek (1943-1965 között születettek) 74%-a úgy gondolja, hogy az e-mail a legszemélyesebb csatorna a márkákkal való kommunikációban.
Forrás: HobSpot blog
Olvass többet:
Hogyan állíts össze könnyen, egyszerűen egy hatékony hírlevelet?
Ha mikrovállalkozó vagy, esetleg KKV-t vezetsz, vagy marketingesként dolgozol és szeretnéd TE magad, külső segítség nélkül kipróbálni, hogyan tudsz az arculati elemeid, fókuszált üzeneteid segítségével a célcsoportodnak megfelelő hírlevelet létrehozni, akkor ez a bejegyzés NEKED szól!
Hogyan szabd személyre leveleidet? 14 trükk, ami működik!
Lehet, hogy bizonyos mértékig már bevezetted az e-mailek személyre szabását, például az ügyfeleid nevén szólításával, de ezt tovább is lehet fokozni. Megmutatjuk, hogyan!
Elindultunk!
Örömmel értesítünk mindenkit, hogy a Marketing Tanoda a mai napon hivatalosan is elindult! Online kurzusok, mindenkinek.