Hogyan állíts össze könnyen, egyszerűen egy hatékony hírlevelet?
A MailChimp segítségével!
Ha mikrovállalkozó vagy, esetleg KKV-t vezetsz, vagy marketingesként dolgozol és szeretnéd TE magad, külső segítség nélkül kipróbálni, hogyan tudsz az arculati elemeid, fókuszált üzeneteid segítségével a célcsoportodnak megfelelő hírlevelet létrehozni, akkor ez a bejegyzés NEKED szól!
Hogy milyen egy igazi, jó hírlevél, hogy hogyan tudsz hatékony szöveget és megfelelő hírlevél tartalmat előállítani, az email marketing kurzuson mér elsajátíthattad. Most megmutatjuk neked azt a felületet, ahol egyszerűen és gyorsan tudod majd létrehozni a célközönséged, egyedi sablonod és hírleveleid.
Miért érdemes a MailChimp-et használnod, a hagyományos e-mailek küldésével szemben?
- Mérni tudod az egyes kampányok eredményeit.
- Személyre szabott és tervezett e-maileket tudsz létrehozni, amelyek vonzzák a figyelmet.
- Nyomon követheted a címzettek válaszreakcióit – mennyien kattintottak az e-mailre, hányan és milyen linkekre kattintottak, mennyien törölték a leveled.
A MailChimp egy olyan eszköz, amellyel e-mail marketing kampányokat folytathatsz. Az ilyen jellegű kampányok segítenek neked kapcsolatba lépni a fogyasztóiddal, követőiddel – megoszthatod velük ajánlataidat, kedvezményeidet, felhívhatod a figyelmüket milyen újdonságok történtek a házad táján.
A felületen több előfizetési csomag között választhatsz. Ha új vagy az e-mail marketing területén, érdemes az ingyenes csomagot választanod, hiszen ez a fiók lehetőséget ad havi 10 000 email kiküldésére és 2000 e-mail cím / feliratkozó kezelésére.
Persze a díjköteles csomagok számos előnyt hordoznak magukban: készíthetsz automatikus válaszokat, e-maileket, állíthatsz be triggert, amely egy adott eseményről szóló e-mail küldésére utal. DE, ha egyelőre nincs szükséged ezekre a feature-ökre, mindenképpen kezd az ingyenes csomaggal!
Mire használhatod?
- Hírlevelek kiküldésére, azok nyomon követésére
- Űrlapok létrehozására – pop up ablak, hírlevél feliratkozás
- Egyszerű weboldalak, landing page-ek létrehozása
Megtanulnád? Kipróbálnád?
Olvass többet:
Hírlevél statisztikák a nagyvilágból
Biztos felmerült már benned a kérdés, hogy vajon az e-mail marketing kifizetődő stratégia-e? A válasz: IGEN!
Hogyan szabd személyre leveleidet? 14 trükk, ami működik!
Lehet, hogy bizonyos mértékig már bevezetted az e-mailek személyre szabását, például az ügyfeleid nevén szólításával, de ezt tovább is lehet fokozni. Megmutatjuk, hogyan!
Elindultunk!
Örömmel értesítünk mindenkit, hogy a Marketing Tanoda a mai napon hivatalosan is elindult! Online kurzusok, mindenkinek.